مزاياي دوربين کودک که نمي توانيد آنها را ناديده بگيريد !


براي والديني که خواهان انعطافپذيري، دسترسي و راحتي هستند دوربين هاي کودک راه حلي جامع و مقرون به صرفه جهت کنترل و مراقبت از فرزندان خواهد بود. اين دوربين هاي ويدئويي بيسيم مي توانند در هر مکاني قرار گيرند و شما از طريق تلفن هاي هوشمند خود با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
دوربين هاي کودک کنوني شامل سنسورهاي ويژه اي براي حفظ سلامتي و شاد بودن کودکان هستند. اين سنسورها به شما کمک مي کنند تا هرگونه تغيير را به سرعت پيگيري کنيد. هنگامي که در اتاق کودکتان نيستيد دوربين کودک چشم و گوش اضافي براي مراقبت از اوست. همچنين برخي از انواع دوربين هاي کودک به طور خودکار بيدار شدن کودک و تغيير دماي اتاق کودک را از طريق اپليکيشن هشدار مي دهند.  علاوه بر اين با داشتن دوربين کودک شما مي توانيد:
•    کودک خود را به آساني کنترل کنيد و ببينيد که فرزند شما چه کار ميکند. 
•    بدون روشن کردن چراغ، داخل اتاق را ببينيد. آيا کودک شما واقعا خواب است!
•    مراقب کودکتان باشيد بدون اينکه در خانه باشيد. 
•    امکان مراقبت آسانتر و بهتر از کودکان با مشکل آسم، صرع و آلرژي فراهم مي شود.
•    لحظات با ارزش و غير قابل تکرار را ضبط کنيد.
•    با آرامش دوش بگيريد.
•    و خواب بيشتري داشته باشيد!

 

 

برخي از ويژگي هايي که پيش از خريد دوربين کودک بايد مورد توجه قرار گيرد:
_قابليت استفاده از چندين دوربين کودک به طور همزمان
اگر کودکتان راه رفتن را شروع کرده پس مطمئنا به چشم و گوش هاي بيشتري نياز داريد! در اين صورت بهتر است به دنبال سيستمي باشيد که قابليت نمايش تصوير چندين دوربين را روي اپليکيشن داشته باشد.
_سنسورهاي دما
سنسورهاي دمايي تعبيه شده در دوربين کودک به شما اجازه مي دهد تا همواره دماي محيط را بر روي اپليکيشن رصد کنيد و تغييرات آن را مشاهده کنيد.  
_ديد در شب
ديدن يک تصوير شفاف از کودکتان در تاريکي بدون نياز به روشن کردن چراغ ويژگي ضرروري است. بنابراين در جستجوي خود براي يک دوربين کودک مناسب آن را فراموش نکنيد!
_سنسور حرکت و صدا
سنسور حرکت و صدا با اطمينان از اطلاع رساني فوري از وضعيت کودک به والدين آرامش مي دهد. به اين ترتيب، هنگامي که صدا يا حرکت شناسايي مي شود، يک  پيام هشدار ارسال مي کند تا به طور خودکار به شما اطلاع داده شود تا وضعيت کودک خود را چک کنيد.

 

دوربين کودک Mr Smart
از مزاياي دوربين هاي کودک Mr Smart اين است که مي توانيد آن را بدون نياز به تکنسين ظرف چند دقيقه در هر جايي از منزلتان نصب و راه اندازي کنيد. و به راحتي با نصب اپليکيشن تصاوير را دريافت کنيد. از ديگر مزاياي اين دوربين ها جابجايي راحت آن ها (در محدوده تحت پوشش wifi) است.
 همچنين حسگر صوتي و حرکتي تعبيه شده در اين دوربين ها شما را از گريه و يا وضعيت کودکتان مطلع مي سازد. و در صورت نياز به گفتگو با فرزند دلبندتان، ارتباط صوتي دو طرفه و پخش قصه و آهنگ نيز از امکاناتي است که اين دوربين ها به شما ارائه مي دهند. چرخش عمودي و افقي دوربين امکان پوشش محدوده وسيعي را با کيفيت تصوير HD فراهم مي کند.
اگرچه اين دوربين ها با عنوان تجاري دوربين کودک عرضه مي شوند اما شما به راحتي مي توانيد با توجه به نيازتان به طور همزمان از چند دوربين جهت پوشش فضاهاي داخلي منزل استفاده کنيد. زماني که مي خواهيد مراقب والدين سالمند خود باشيد يا زماني که به مسافرت مي رويد بدون شک ديدن اينکه همه چيز تحت کنترل است بسيار آرامش بخش خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما